Imatges... en moviment

Ja que he posat música, he recol·lectat algunes fotografies, he col·locat una secció d'arxius com ha de ser... l'únic que em quedava era posar-vos és un petit vídeo (es veu millor si l'obriu desde el link) d'una participació que vam realtizar per la universitat en format de petits curts, sobre una mateixa temàtica. Els d'odontologia ja saben de que va, pels demés, us deixo que ho veieu i pogueu riure tranquil·lament...

Aquí només he pogut pujar-ne alguns gags, només 3 (seleccionats de tots els que vam fer), amb les seves respectives "tomas falsas". Pels que vam participar com actors, és la primera recol·lecció d'aquestes preses, i per vosaltres també... Espero que us agradi el muntatge!

PD: Moltes gràcies a la Sílvia i al Manolo, que ens van ajudar (i espero que ens segueixin ajudant) i ho han fet possible!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Wow... pero que veo por acá sino es más que el mejor actor d cortos que eh visto en mi vida! d verdad lo haces muy muy pero muy bien ( me dejaste con la boca abierta)unos añitos más y lo alcanzas a mi Jonnhy ;P

Me gustó mucho para cuando otro?! :)

El día que t conozca no dudaré en pedirte un autógrafo tuyo si si! d eso no hay duda...

Lo mejor d todo fué verte bailando detrás d cámaras jiji :P

Un remuuás wapi cuidate si?

CICLISMO NINJA dijo...

Hola soy el Manolo, el de audiovisuales del Campus de Bellvitge, muy guapo el blog, es un honor haberos ayudado un poquito pero... ey!!! Lo haceis muy bien y muy natural, caso no había q repetir y créeme, otra gente q va de artista lo hace peor pero a base de repetir y repetir al final les queda bien, como la música de estudio. Se nota q haceis teatro, seguid así, el año q viene la Silvia va a pedir otra ayuda para mas videos, hablad con ella e intentamos hacer algo mas "artistico". Un abrazo.
(P.D: Me teneis que enseñar a nsertar videos en Bloger pues tengo varioas webs en bloger y me quedaria mejor, ahora los videos los redirecciono a YouTV. Gracias.)